dimarts, 25 de març del 2008

Dedicat al Sr. Fabregat i no precisament en la seva onomàstica.

Per si algú encara no se n'havia assabentat soc militant de convergència i simpatitzant d'esquerra des de fa molts anys, no me n'he amagat mai i no tinc cap necessitat fer-ho, en fi que soc convergent de a peu i prou, ni més ni menys. Amb tot això vull dir que no depenc per sort de la política i si de la meva feina en la qual intento ser bon professional i d'això visc.

No subscric tot el que fa o ha fet convergència, perquè tinc les meves pròpies opinions sobre les coses i si ho soc és perquè és el partit que menys s'allunya de la meva realitat, pro ni ells em mantenen, ni jo els hi dic el que han de fer.

Quan escric ho faig en caràcter personal, ningú més no és responsable del que escric i evidentment no soc la veu de convergència, deu me'n guardi.

Si algú vol discutir, criticar o polemitzar directament amb mi, els comentaris del meu blog estan oberts i si en els meus escrits falto a la veritat que se'm digui en que i on i si hi ha quelcom que és punible que se'm denunciï, pro diu molt poc de la condició del Sr. Fabregat, que l'únic argument que troba per rebatre els raonaments dels meus escrits, sigui la meva pertanyença a tal o a qual grup polític.

Estic content perquè l'atac del Sr. Fabregat, em confirma que estic en la bona línia i que el que dic és veritat i toca allà on ha de tocar o sigui que compleix la seva funció.

En democràcia els vots no son una patent de corsari, al poble se'l pot enganyar fàcilment, els politics, alguns més que altres passen per ser grans demagogs, es a dir grans mentiders, fent us de la paraula i de les promeses amb molta facilitat i poca serietat, però la quantitat de vots no asseguren ni la intel·ligència, ni l'honradesa, ni el saber fer, ni ens protegeixen de l'estupidesa, ni fan més savis els rucs, encara que siguin rucs catalans. Jo personalment prefereixo la qualitat a la quantitat.

Que ho paeixi be Sr. Fabregat i l'hi recordo que si no vol pols no vagi a l'era.

JOSEP M. TORRAS PAYEROL
Primer secretari de casa meva.