dilluns, 11 de maig del 2009

Aerosport - Aerodrom Òdena-Igualada - Maig 2009


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Despilfarrament de diners...

Josep M. Torras Payerol ha dit...

Albert,
La teva opinió és tan respectable com qualsevol altre, però sinó t'expliques més no hi veig cap raonament en el teu comentari. Per tant per economitzar et recomano que no cal que perdis el temps en buscar aquest tipus de malbarataments, en conec d'altres més flagrants i evidents, que aquests que promocionen un negoci i una afició i donen feina a força gent. No es pot fer una truita sense trencar el ou.
Cordialment.
Josep M.
PD: Espero que almenys la música i les fotografies t'hagin agradat.

Ozone ha dit...

llocs de treball? de quants estem parlant? per a gent de la comarca?

Josep M. Torras Payerol ha dit...

Albert,
Ja et vaig indicar en el anterior post que no malbaratessis el teu temps i pel que veig no m'has fet cas.
Mira! És evident que qualsevol Fira genera ingressos per la gent de la comarca, els Hotelers, els de la restauració, d’entrada ja hi surten guanyant amb la gent que be de fora, endemés hi ha gent de la comarca que te escoles de vol i negocis relacionats, per tant repeteixo, genera riquesa, aquí a la comarca i a fora d’ella, que bona falta fa.
Com que he viscut moltes fires d’altres tipus faig servir el sentit comú, encara que no tinc cap coneixement del ram de l’aeronàutica, és obvi que genera llocs de treball i no cal buscar-hi tres peus al gat.
Per tant no necessitem malaventurosos que ho trobin tot malament, sinó gent que faci coses positives i pel que veig tu de solucions no en dónes ni una i de raonaments tampoc.
Per posar-hi una nota d’humor, t’explicaré un acudit.
Hi havia un senyor, que s’acosta a un confessionari d'una església, s’agenolla i comença a dir “pare em confesso que em masturbo molt”, al cap d’uns moments al no escoltar resposta, ho torna a repetir i axis fins una tercera vegada. Al final surt una veu del confessionari que diu “mira per mi com si et vols matar a palles, jo sóc pintor i estic pintant el confessionari”.
En el cas que ens ocupa jo sóc el fotògraf i per tant t’equivoques d’interlocutor.
Bon vent i barca nova.
Cordialment.
Josep M.

Ozone ha dit...

ohoh..jo no soc aquest tal albert...
bueno.. nose si dona molts llocs de treball o no..espero que si... ja que la nostra comarca esta molt malament..jo mateix e tingut de marxar de la comarca, perque aqui no es troba res, res!! de treball.....pero aixi va la vida... els meus avis van venir al seu dia a igualada perque hi havia molta feina.. i jo tinc de marxar, a buscarme la vida com van fer ells..
espero que tot vagi millor per igualada i la comarca, i algun dia pugui tornar...
Salut!!!