dijous, 3 d’abril del 2008

Carta d'en Miquel Saumell - Es nota que es un amic.

Hola Josep M,

T'ho envio aquí perquè ho pengis on vulguis del teu blog, o no ho pengis enlloc, o ho resumeixis al teu gust si creus que és massa llarg, o ho estripis i ho engeguis a dida si creus que no et serveix. Això sí, recorda que em deus aquell cafè.

Miquel


+ + +


Vull començar dient que segueixo aquest blog des del principi, i també des de la distància, des de la distància que hi ha entre aquesta ciutat i el meu poble, Sarrià, uns 60 quilometres. Així que formalment no sóc igualadí però sóc fill i nét d'igualadins, net i besnét d'alcaldes d'Igualada (per cert, alcaldes amb la memòria històrica esborrada a la web de l'Ajuntament). Pago impostos a Barcelona però també sóc contribuent de l'Ajuntament d'Igualada (el concepte ara no ve al cas), i em sento mig igualadí i amb tot el dret a dir-hi la meva si el Josep M, propietari d'aquest blog, m'ho permet.


He anat llegint les diverses denuncies fetes des d'aquest blog referides a la gestió de l'Ajuntament d'Igualada. Estic, doncs, més o menys al corrent.


Bé. M'he llegit amb deteniment la carta signada per en Carles, a qui no conec de res ni sé de quin peu (polític) calça. En Carles ens parla sobre els salvapàtries, la dictadura, l'anestèsia, els grans demagogs, els mentiders, els xiquiliflauticos (aquest mot no l'he trobat al diccionari), els llibertins, els desgraciats, els xarlatans, el general Franco (sempre havia pensat que era generalíssim), els criteris d'ADN (???), el "plumero" (???), i un munt de coses més que m'han il·lustrat molt.


Però haig d'admetre que no he estat capaç de llegir cap resposta, cap argument, cap concreció, en definitiva, res de res sobre les diverses denuncies fetes des d'aquest blog. Per tant, vull pensar que en Carles, amb el seu escrit, ens ha volgut fer com una mena d'introducció per situar el tema, i que aviat hi haurà una segona part del seu escrit que ens permetrà conèixer la seva posició concreta sobre les denuncies concretes fetes des d'aquesta pàgina.


Mentrestant aprofitaré aquesta tribuna per tornar demanar a l'Alcalde Aymami (ja ho vaig fer fa uns mesos amb una instància i tota la pesca) que, ara que tant es parla de la memòria històrica, no estaria gens malament que reincorporés la relació d'alcaldes d'Igualada, els seus antecessors en el càrrec, a la nova pàgina web de l'Ajuntament.


Miquel Saumell

elradardesarria.blogspot.com