dijous, 22 de juliol del 2010

Walking togheter. Way for pigeons.

 
Posted by Picasa

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia noi que tal?
La foto dels coloms esta be el que passa que jo ja n'estic fart de coloms i les seves cagarades.Aquests que presentes a la foto deuen ser uns que van perduts i no saben on es la PLAÇA CASTELLS (la menjadora)perque alla despres de les pertinents denuncies al ajuntament de la dona que els hi dona menjar segueix tot igual, SENSE APLICAR LES ORDENANCES,

Vei de la PLAÇA CASTELLS.

Josep M. Torras Payerol ha dit...

Vehí de la Plaça Castells,
Jo molt be i tu?
Si no recordo malament en els meus temps el lloc on es donava de menjar als coloms era a la Plaça de la Creu. Sembla ser que les ordenances Municipals són per segons que i segons qui, amb uns criteris que no hi entès mai, absolutament erràtics, incoherents o només destinats a recaptar a gran escala. M'han explicat que l'Alcalde no vol donar ordres de multar als que no recullen la “merda” dels gossos o que no els porten lligats, diu que treu vots. Imaginat quin es el plantejament per la “merda” dels coloms que són molt més petits i només és pot multar a poquíssima gent. Paciència doncs, que potser les coses canviaran i aleshores, repeteixo potser, aquestes coses tan elementals i a la vegada tan molestes pels ciutadans seran tractades amb sentit comú i les normes aplicades a fi d'evitar molèsties als ciutadans cívics i causar moltes molèsties als incívics per veure si deixen de ser-ho a base de “garrot” o “cartera”, com es vulgui dir.
Gracies pel teu comentari.
Josep M.