divendres, 21 de desembre del 2007

BONES FESTES

Que ningú es prengui com a res personal els meus escrits, no estan basats ni en la rancúnia, ni en el odi, ni en la enveja, sinó simplement en el sentit comú (el meu) i en les meves caparrades (nomes meves) i en les meves conviccions, en un afany de millorar lo millorable i de que el mon polític, deixi de ser tan menyspreat per tanta gent, en fi tal vegada per portar-hi una mica d’aire fresc, entre tanta desídia. Com jo fins avui, no m’he guanyat mai la vida en la política, no en faig un cas personal ni de supervivència, ho practico com a responsabilitat cívica, esport, hobby o com es vulgui dir, això no treu serietat a les meves afirmacions, per molt irònics que siguin els meus escrits, es com es diu en el mon empresarial, “política d’empresa”, per tant en lo personal, ma oberta a tots i tothom, que jo acostumo a ser amic dels meus amics i també puc ajudar els que no ho son, depenent de lo "persones" que siguin.

Desde de aquí desitjo de tot cor unes bones festes, a tots i a tothom.

PD: Espero que la Sra. del Sr. Calbò es recuperi ben aviat i això ho dic des de el fons de l’ànima.